فرهادتجری
فرهادتجری

فرهادتجری

دیدار فرهاد تجری با جانباز 70% نابینا شهرستان سرپلذهاب

فرهاد تجری در ادامه دیدارهای مستمر خود با خانواده معظم شهدا و جانبازان، عصر پنج شنبه به دیدار جانباز روشندل ۷۰ درصد رشیدی رفت و از ایثارگری‌های این جانباز سرافراز ۸ سال دفاع مقدس تجلیل و قدردانی کرد. تجری در این دیداربا ابراز خرسندی از دیدار با جانباز رشیدی با بیان اینکه افتخار جانبازی بالاتر از همه نعمت‌هاست، گفت خداوند به شما افتخار ایثارگری و جهاد عنایت کرده و دل شما را در مسیر هدایت قرار داده است. در دیدار با مادر شهیدان رشیدی ابراز کرد: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس اینگونه عمل می‌کردند و جنگ ما با عفلقی‌ها، جنگ «اخلاق و ضد اخلاق»، «حق و باطل» و «اسلام و نفاق» بود. در بین عفلقی‌ها افرادی بودند که بسیار سبوعیت داشتند و رفتار آنها شبیه برخی از همین تروریست‌هایی است که امروز شاهد رفتارهای آنها هستیم. فرهاد تجری ادامه داد: شما خانواده‌های شهدا جزو پرافتخارترین خانواده‌های ایرانی هستید که در دنیا و آخرت اجر عظیمی دارید.

نظرات 2 + ارسال نظر
مرادپور جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 23:05

اقای تجری باتوجه به ذهنیت بدی که از شما داشتم اما این کارتون تحت تاثیر قرار گرفتم
یاد عـزیزانی بخـیر که از سیـم های خاردار تن رسـتند و از خـاکریزهای نفـس گذشـتند و بوی خاک و باروت را بر همه عطـرهای دنیا ترجـیح دادند.

اکبری جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 22:44

با امید بر اینکه پس از این بیش از پیش شاهد توجهات مسوولین نظام مقدس جمهوری اسلامی در امور جانبازان بوده و شاهد رضایت این قشر مظلوم جامعه در امورات درمانی، اقتصادی ، اجتماعی و ... بوده باشیم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.