فرهادتجری
فرهادتجری

فرهادتجری

۸ عضو کمیته علمی همایش پروژه اسلام در زندگی شهری

محمد صادق زمانی دبیر همایش سراسری پروژه اسلام در زندگی شهری در نشست خبری گفت همایش اشاره شده به هیچ وجه انتخابی نیست هرچند که ما از کاندیداهای ریاست جمهوری و شورای شهر استقبال می‌کنیم که در این همایش برنامه‌ها و دیدگاههای خود را در حوزه اسلام در زندگی شهری اعلام کنند.

وی تصریح کرد: مسئولین برگزار کننده این همایش به هیچ وجه این اجازه را نخواهند داد که کاندیدا ها از این همایش برآورد تبلیغاتی داشته باشند.

زمانی با اشاره به اینکه در روزهای برگزاری این همایش، شخصیت های برجسته ای جز سخنرانان این همایش هستند، بیان داشت: بعد از برگزاری نخستین همایش سراسری پروژه اسلام در زندگی شهری ، فعالیت دبیرخانه آن دائمی خواهد شد.

دبیر همایش سراسری پروژه اسلام در زندگی شهری ادامه داد: اعضای کمیته علمی همایش عبارتند از محمد خوش‌چهره(اقتصاددان و استاد دانشگاه و نماینده سابق مجلس)، عبدالحسین خسروپناه ، پروفسور حسین باهر (متخصص علوم رفتاری)، ابراهیم فیاض (عضو هیئت علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران)، مهدی ناظمی (عضو کمیسیون اجتماعی شورای فرهنگی)، ناصر فکوهی (عضو هیئت علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران)، محمد شادابی (قاضی دادگستری و مشاور اسبق وزیر دادگستری)، فرهاد تجری (بازرس کل امور نظامی و نهادهای بازرسی کل کشور و نماینده ادوار مجلس).

زمانی خاطرنشان کرد: نخستین همایش سراسری پروژه اسلام در زندگی شهری از ۱۸ تا ۲۰ خرداد در سالن سید‌الشهداء هفتم‌تیر برگزار خواهد شد.

وی افزود: هزینه‌های برگزاری این همایش توسط موسسه فرهنگی هنری تقبل خواهد شد و این درحالی است که بیش از ۴۵۰ مقاله به دبیرخانه همایش رسیده است که از این تعداد ۱۵۰ مقاله انتخاب و برای سخنرانی و پوستر آماده شده‌اند.

زمانی گفت: همایش پروژه اسلام در زندگی شهری در چهار محور اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی با هدف تولید طرح و محتوا در راستای کمک به پیشبرد اهداف سند چشم‌انداز ۲۰ ساله و دستیابی به الگوی ترسیم و طراحی شهر تمدن‌ساز اسلامی برگزار خواهد شد.