فرهادتجری
فرهادتجری

فرهادتجری

حضور در دفتر مرکزی حزب توسعه کرمانشاه و هفته نامه غرب

فرهاد تجری نماینده سابق مردم شهرستانهای قصرشیرین.سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی بعدازظهر روز پنجشنبه گذشته در دفتر مرکزی حزب توسعه کرمانشاه و هفته نامه غرب حضور پیدا کردند.


مهدوی چشمه گچی در ابتدای این نشست ضمن عرض خیرمقدم به آقای تجری و همراهان گفت: خاندان آقای تجری افراد مردمدار و بزرگ منشی هستند که از جمله آنها می توان از حاج جبار تجری رئیس شوراهای حل اختلاف استان و دکتر شهاب تجری رئیس سابق کانون وکلای دادگستری نام برد که همیشه با تواضع و صمیمیت با مردم برخورد می کنند.
وی خاطرنشان ساخت: در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی حضور حاج فرهاد تجری به جایگاه نمایندگی شهرستانهای غربی استان کرمانشاه شان و شوکت بخشید و ایشان از نمایندگان تاثیرگذار استان بودند.
در ادامه این نشست حاج فرهاد تجری نیز از مهدوی چشمه گچی بعنوان فردی پیشتاز در عرصه اطلاع رسانی و هدایت افکار عمومی استان نام برد و گفت: جایگاه و شخصیت سیاسی اجتماعی آقای مهدوی در عرصه سیاسی استان بسیار تاثیرگذار می باشد.
وی خاطرنشان ساخت: باید به تمام نیروهای پرتوان بومی که معتقد به انقلاب و نظام و رهبری هستند فارغ از هرگونه دسته بندی سیاسی بهاء داد و آنان را تقویت کرد.
نظرات 1 + ارسال نظر
امید شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 18:00

درود بردکتر فرهاد تجری و آقای مهدوی چشمه گچی که هر دو از افتخارات استان ما هستند اتشااله در دور بعدی دکتر تجری را درببینیم و از حیثیت منطقه و استانمان مجددا دفاع نمایند

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.