فرهادتجری
فرهادتجری

فرهادتجری

فرهاد تجری:کذب بودن گزارش‌های احمد شهید برای مردم شناخته شده است.

یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس هشتم گزارش‌های احمد شهید در خصوص وضعیت حقوق بشر ایران را پوشالی خواند و افزود: دستگاه‌های قضایی و دیپلماسی باید با حساس بودن نسبت به این موضوعات، کذب بودن این گزارش‌ها را اثبات کنند. 

فرهاد تجری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ارزیابی از گزارش‌های احمد شهید، گفت: اگر این گزارشات را به هر فردی که الفبای حقوقی را می‌داند نشان دهیم بی‌پایه و اساس بودن و مضحک بودن آن‌ها را می‌فهمد.

وی ادامه داد: متاسفانه در راستای بهانه‌جویی و بهانه‌تراشی‌هایی که دنیای استکبار دارد و همچنین استفاده ابزاری از نهادهای بین‌المللی، آنها با انتخاب فردی که مورد اعتراض جمهوری اسلامی بوده موجب شدند که از این جایگاه، تریبونی علیه منافع ملت ایران برپا شود.

این عضو کمیسیون حقوقی مجلس هشتم خاطرنشان کرد: در مذاکرات هسته‌ای نیز شاهد خوش‌رقصی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و دستگاه‌های نظیر آن طبق منافع دنیای استکبار هستیم که احمد شهید نیز از این قاعده مستثنی نیست. مباحثی که توسط وی به عنوان ایراد حقوق بشری مطرح شده چه از نظر مستندات و چه از نظر موازین حقوقی عمدتا کذب هستند و چنین اکاذیبی برای مردم ایران شناخته شده است.

تجری با بیان اینکه دستگاه‌های قضایی، اجرایی و رسانه‌های کشور باید پوشالی بودن مبانی این گزارشات را به مردم نشان دهند، تصریح کرد: دستگاه‌ دیپلماسی نیز باید در خصوص این موضوعات حساس‌تر و فعال‌تر شود. از سوی دیگر قوه قضاییه بی‌معنا بودن گزارشات را در ابعاد داخلی و خارجی به اثبات برساند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.