فرهادتجری
فرهادتجری

فرهادتجری

فرهاد تجری:تشدد قوانین بنیاد را آسیب پذیر می کند

نائب رییس اسبق کمیسون قضایی گفت: در حال حاضر احکامی در قوانین خاص داریم که به حوزه خانواده شهدا بر می گردد که هدف ارائه خدمت بوده اما متاسفانه تشدد در این قوانین باعث شده که تعارض قوانین تا حدودی آسیب پذیر باشد. 

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبریشهدای ایران: فرهاد تجری نائب رییس اسبق کمیسون قضایی در گفت و گو با خبرنگار شهدای ایران عنوان کرد: در حوزه جامعه ایثارگری قوانین خوبی داریم اما متاسفانه در این بخش دچار تکثر قوانین هستیم که متاسفانه دارای برداشت های متعددی می شود که تا حدودی باعث تضعیف حقوق جامعه هدف ایثارگران می شود. هر چند هدف و خاص اصلی قانون گذار به نحوی بوده که بتواند به جامعه ایثارگری خدمت کند. این نقیصه ای است باید بر طرف شود. 

تجری عنوان کرد: در حال حاضر احکامی در قوانین خاص داریم که به حوزه خانواده شهدا بر می گردد که هدف ارائه خدمت بوده اما متاسفانه تشدد در این قوانین باعث شده که تعارض قوانین تا حدودی آسیب پذیر باشد.
وی گفت: بنابراین انتظار است که متولیان امر و بنیاد شهید و نهایتا حوزه دولت بتوانند به همکاری مجلس این مساله را سامان ببخشند.
وی در ادامه افزود: برای مثال تجمیع حقوق برای جامعه ایثارگری باعث شده که معمولا اگر یک خانواده ایثارگری به واسطه حقوق فردی خود حقوقی برای آن در نظر گرفته شده بود، شاهد آن هستیم که حداقل حقوق را دریافت می کند که موجب نارضایتی جامعه هدف شده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.